Sun, sea and ... - Reisverslag uit , van Luc Vancoillie - WaarBenJij.nu Sun, sea and ... - Reisverslag uit , van Luc Vancoillie - WaarBenJij.nu

Sun, sea and ...

Door: Luc en Rita

Blijf op de hoogte en volg Luc

05 Maart 2011 | ,

Deze morgen meteen na het ontbijt richting van het strand van Iquique. Er hangt een laag hangend mist over het strand maar het is reeds warm en zonnig. We gaan richting strand en vleien ons neer op het strand, genietend van de sterke golven waarop men aan het surfen is, het zonnetje doet deugd, even relaxen na de avontuurlijke dagen die we achter de rug hebben. Om 13.00 uur komt men ons afhalen aan het hotel om richting luchthaven te rijden. Onze vlucht vertrekt stipt om 14.45u richting Santiago. Ons startpunt van de reis en ook ons eindpunt van de reis...we hebben nog 6 dagen voor de boeg nu. Om 17.00 uur terug in Santiago aangekomen, het is hier nog steeds zomers, er staat ons iemand op te wachten met een bordje met mijn naam op. De chauffeur die ons naar hier bracht op 19 februari is ons duidelijk niet vergeten. Om 18.00 uur checken we in in ons hotel. De luxe-kamer betreft een studio voor twee personen met alle comfort en met een uitzicht vanop de 21 ste verdieping op een stuk van Santiago....
Morgen wordt het een rustdag....we zijn stilaan moe aan het worden , we gaan naar Mieke de dochter van Katrien en Tony gezien ze op haar appartemenet een dakterras hebben met openluchtzwembad, hier is echter overdekt dus...Morgen plannen maken voor onze uitstappen deze week, Valparaiso, Vina Del Mar, El Cajon del Maipo en niet te vergeten het befaamde wijnkasteel Santa Rita ! Onze laatste dagen lijken opnieuw te kort te zijn...Vrijdagavond is het hier afgelopen en keren we terug richting Belgiê...we gaan nog genieten van onze laatste zomerdagen hier...xxxx

• 06 Maart 2011 - 12:29

Herman:

Opgelet met de Santa Rita flessen hé; goed inpakken en niet zo maar in een rugzakske steken...
    "30° en volop zon" zien we hier op de site, amai. Hier in België ook volop zon, deze morgen spijtig wel zonder het 0-ke erbij van jullie temp...

Vandaag terug mijn eerste 8 km gelopen, "hopelijk" zijt g'uwe form ook wat kwijt en kunnen we samen opbouwen...

• 06 Maart 2011 - 16:23

Annemie:

Het is zeker geen rust-vakantie geweest! Amaai, die korte nachten en al die indrukken zullen jullie zeker vermoeien. Maar jullie worden uiteraard gedreven door een onzichtbare kracht...
    In België schijnt momenteel ook het zonnetje maar het is hier wel koud. Woensdag verwachten ze terug regen. Typisch Belgisch weer, dus.
    Probeer de laatste dagen maar goed te rusten want het werk wacht... Grapje..., maar ook weer niet, maar lig daar maar niet van wakker! Tot de volgende! Daaaaaag!

• 06 Maart 2011 - 17:02

Annemieke:

even een inhaalmoment van warmte , emoties , avontuur , spanning , puurheid ,kortom , zalig lezen wat jullie weer allemaal ontdekten. dat we met z'n allen ondertussen een valies vol goesting hebben is duidelijk.dat jullie doodop moeten zijn ook .en dat luc toch nog tijd vindt om al dit moois met ons te delen raakt me in 't diepste van m'n hartje. jullie relaxzetelkes staan zeker bij velen van ons klaar ;-).

• 07 Maart 2011 - 08:06

Ann :

Een welgemeende 'geniet-met-volle-teugen-van-jullie-laatste-dagen-daar' en wat het Santa Rita wijnkasteel betreft, met 'smaakvolle-teugen'... ;-)

• 07 Maart 2011 - 11:36

Magali:

Weer terug helemaal in de ban van
    jullie avonturen...
    Geniet er nog van...
    grtjes x

• 07 Maart 2011 - 18:13

Martin En Kathleen:

Wat een reis, wat een schoonheid aan ongerepte natuur.... We trachten ons een beeld te vormen van wat jullie allemaal zien...maar we denken dat het moeilijk is om te plaatsen qua schoonheid zo te lezen. Adembenemend...hopelijk blijft het zo...Er wordt al zoveel geknoeid met het mooie milieu. op de wereld.
    Wel een strak schema zo te lezen.Tracht er toch nog wat van te genieten want België kan er toch niet aan tippen aan zoveel schoonheid....en goed weer.
    Tot weldra, veel liefs van ons hier en een dikke knuffel van uw handdoekendiefje!

• 07 Maart 2011 - 19:57

Christine:

Geniet nog van die laatste dagen,de meeste mensen gaan op vakantie om uit te rusten, dat is bij jullie even anders ...
    Bedankt voor al die verslagen, was voor mij steeds even wegdromen ...
    dk knf en tot gauw xxxxx

• 08 Maart 2011 - 10:08

Kristien En Co:

Het is jullie van harte gegund!!! Van mekaar genieten is nu de boodschap...